دستگیری فردی که در کرمانشاه دختران را تهدید می کرد
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ 'اسداله زحمتکش' روز سه شنبه اظهار کرد: دختر جوانی در مراجعه به پلیس عنوان کرد؛ در شبکه اجتماعی bee talk با پسری با نام مستعار آشنا شدم که پس از رد بدل پیام از من درخواست ازدواج نمود که بعد از شنیدن جواب رد از بنده با اقدام به ساختن پیج به نام خودم و اقدام به انتشار مطلب و تصاویری که از صفحه من برداشت کرده بود، تهدید کرد که تصاویری که در اختیار دارم را منتشر می کنم.

وی با اشاره به پیگیری موضوع توسط کارشناسان این پلیس، افزود: با اظهارات شاکی موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفته و با انجام تحقیقات و اخذ استعلام و کار فنی و مهندسی اجتماعی که از طریق bee talk متهم شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

وی ادامه داد: این فرد در برابر مستندات و ادله پلیس در تحقیقات صورت گرفته به بزه انتسابی اقرار کرد و گفته بود که 'پروفایل' را خودم درست کردم و عکس های شاکی را که خودش برایم ارسال کرده بود را در پروفایل ساخته شده قرار دادم تا بدین وسیله بتوانم او را مجبور به روابط غیراخلاقی با خود نمایم.

رییس پلیس فتای استان کرمانشاه در ادامه، گفت: پس از بررسی مستندات مجرمانه مشخص شد متهم در اکثر شبکه های اجتماعی موبایل عضو بوده و به اغفال و تهدید دختران جوان می پرداخته است.

وی در پایان ضمن هشدار به زنان و دختران افزود: به هیچ عنوان عکس های شخصی خود را در شبکه های اجتماعی قرار ندهند و اگر توسط شخصی تهدید شدند مراتب را به پلیس فتا اطلاع دهند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com